Karta płatnicza „niespersonalizowana”

Dzięki karcie płatniczej „niesperonalizowanej” nie musisz już nosić ze sobą gotówki, a dostęp do swoich pieniędzy masz cały czas.
Kartą zapłacisz szybko i wygodnie na każdym kroku - w sklepach, kinie czy restauracji w Polsce i na całym świecie.
 
 

Wybierając Kartę płatniczą "niespersonalizowaną" zyskujesz: 

  • komfort - klient ma stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzania Banku i nie jest zależny od godzin pracy Banku,
  • bezpieczeństwo środków na rachunku karty - każda transakcja jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem,
  • szybkość - środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek,
  • łatwy i szybki dostęp do gotówki dzięki szerokiej sieci ponad 4500 bankomatów bez prowizji (Zrzeszenia Banku BPS SA, SGB, BGŻ SA i Planet Cash4You),
  •  możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych - w kraju i za granicą - bez ponoszenia żadnych dodatkowych opłat,
  • kontrolę nad wydatkami dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej,
  • możliwość dokonywania transakcji w internecie,
  • możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty (maksymalny dzienny limit dla wypłat gotówki - 5 000 zł, maksymalny dzienny limit operacji płatniczych - 25 000 zł),
  • możliwość sprawdzenia stanu środków na rachunku w bankomacie,
  • możliwość zmiany kodu PIN w bankomacie świadczącym taką usługę.

     

 

Koszt wydania karty: 0 zł

Okres ważności karty: 12 miesięcy

 

Karta „niespersonalizowana” to karta (bez imienia i nazwiska Użytkownika), która może być wydana „od ręki” przy podpisaniu umowy o kartę wraz z numerem PIN do karty; karta po 12 miesiącach wznawiana jest jako standardowa, spersonalizowana VISA Classic Debetowa. Karta aktywowana jest w momencie wykonania pierwszej transakcji z użyciem numeru PIN.

 

 

 

W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić
na kilka sposobów:

  • telefonicznie w Contact Center Banku  tel.:+48 86 215 50 50
  • telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
  • osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę,
  • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.

 

W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.

Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.