Dostep do konta przez internet

 

 Klienci posiadający rachunek oszczędnościowo - rozliczeniowy uzyskują dostęp do systemu bankowości elektronicznej po podpisaniu Umowy i złożeniu wniosku o dostęp do systemu bankowości elektronicznej.

 

 


 

 

Bank za pomocą systemu bankowości elektronicznej udostępnia:

 

  •  informacje o stanie środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych;

  •  wykonywanie transakcji płatniczych;

  •  doładowania telefonów komórkowych:

 

 

System bankowości elektronicznej dostępny jest przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

 

W celu poprawnego korzystania z systemu bankowości internetowej Użytkownicy powinni korzystać ze sprawnego sprzętu komputerowego z dostępem do sieci Internet oraz przeglądarki internetowej umożliwiającej stosowanie protokołu szyfrującego SSL. Sprzęt komputerowy Użytkowników powinien mieć zainstalowane i działające aktualne wersje systemu operacyjnego, przeglądarki internetowej oraz programów antywirusowych i programów typu „firewall”.

 

Zasady postępowania podczas aktywacji dostępu do systemu bankowości elektronicznej i uwierzytelniania oraz wszelkich informacji dotyczących działania systemu bankowości elektronicznej udostępniane są na stronie systemu bankowości elektronicznej Banku,  w zakładce pomocy.

 

W celu korzystania z systemu bankowości elektronicznej Bank wydaje Użytkownikom następujące środki dostępu:

 

  • identyfikator Użytkownika;
  • hasło aktywacyjne;
  • hasła jednorazowe w postaci wydruków lub
  • hasła jednorazowe w formie elektronicznej ( e-token).

 

Środki dostępu umożliwiają uwierzytelnianie Użytkownika oraz autoryzację transakcji płatniczych i innych dyspozycji w systemie bankowości elektronicznej.

  

E-TOKEN to system, który doskonale funkcjonuje w świecie bankowości elektronicznej gwarantując najwyższy poziom bezpieczeństwa, jednocześnie zachowując łatwość i wygodę użytkowania.

 

E-Token instalowana na telefonie komórkowym aplikacja mobilna. Dzięki niej telefon komórkowy staje się osobistym tokenem sprzętowym, generującym hasła jednorazowe. Aplikacja  EBO eToken pozwala na bezpieczne logowanie i autoryzację transakcji w bankowości elektronicznej, mobilnej.  System pracuje w trybie offline – hasła generowane są lokalnie, a nie przesyłane siecią GSM. Dzięki temu eToken może być stosowany w każdej sytuacji, a jedynym warunkiem jest włączony aparat telefoniczny.

 

 

 

 

Formularz kontaktowy

Centrala Rymanów
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu, w celu otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie.